perjantai 8. kesäkuuta 2012

SE ON KESÄ NY!

Ei siit tullu niin hieno ku piti mut wat.evah
Kesä siis tosiaan on ollu jo hetken mut kesäloma alko about viikko sitten. Tuli hyvä todistus, vaikka ei ilma ollukka mikään maailman paras. Ka oli 8,6. Ei täs oo tapahtunu mitää ihmeempii, sain tänää tamroniin telekonverterin. Ja tein kaneille valjasnaulakon. Hihnat siin kans on. Pientä väsymystä on ku eile pelailin amnesiaa puol kahteen Emi ja Nea skypen toisessa päässä. Joten teksti on hieman epäselvää :D Kaiken lisäks särkee päätä vähän stana. :/ Tänään pitäs tulla se salkkareiden päätösjakso, kui kamalaa jännittää. xd Oon ny tehny pajusiltoi kans pari pv sitten. Ja kaikki ehdotteli jos tekisin myyntiin. Mut en mä sit tiedä, koska mä ainakin haluisin myydä halvemmalla, mitä kaupas myydään. Ja ne tosiaan ei oo mitään hienoi, mut ajaa asiansa. Santtu tuli kans tänää tänne Nokialle. Kolmioleipä ohmn.

Mä tahtoisin uimaan, mut selkä palo eilen aika pahasti, niin en hetkeen pääse. On muuten kipee! Pitääkin olla näin vaaleeihonen. Paloin ensimmäisen kerran tänä vuonna helmikuussa, hiihtolomalla. Kun oli niin ihana lämmittävä aurinko. Niin olin sitten ulkona melkein koko loman ja naama sai väriä.. Punasta väriä.. yy kiroon tän ihon.

Olin maanantaina jossai perehyttämistilaisuudes, koska meen sinne ässään kesätöihin. Yhy haluun ne 2h takasin KOSKA mitä mä siel tein. Istuin puolkuolleena tylsyydestä ja katoin jotain turhaa!

Pientä vitutusta ilmassa eksje? Pyöränki kumi oli eiliseen asti puhki..

Kanien kans olin pihalla, ja pienen ne kanit lens ku hypyttelin. Bucaa en voi vielä hypytellä, koska tosiaan on sen 3kk vasta :D
Loppukuusta sitten voin koitella :3 Varmaan on potentiaalia, koska yks asia, mitä toi rakastaa tehdä on pomppia pitkässä heinässä ja vedellä iloloikkia<3

anteeks ku oon ollu näi aktiivine

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti