tiistai 29. toukokuuta 2012

okkisto

Moi.
Näyttelyissä ei menny niin hyvin kun odotin, mut siis
Pepe: 89p
Onni: 91,5p
Buca: 90,5p
Cola: 93p
Cola ja Onni on sinänsä ainoot kenen pisteisiin oon tyytyväinen, mut ei se haittaa xd Oli kuitenkin ihan suht kivaa, ja seuranaolijoille kiitos, ja erityiskiitos Annille! Buca on ihana<3

Eilen olin ideaparkissa, josta tarttu mukaan kengät ja 2 paitaa.

Tänään olin kuvaamassa pellolla. Tuol oli rantahämppi ja monta töyhtöhyyppää!

Jeejee aika suppee mut ihan sama, oon ihan poikki <D

3 kommenttia:

  1. mikä noissa pisteissä sitte on maksimi koska mun mielestä noi tulokset näyttää ihan hyviltä :0

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pisteis on maksimi 100, jota ei voi tosin saada :D Ja sillee on huonot ku peruspisteet oli tuol about 95p D:

      Poista
    2. Jaaaaaa no mut kyllähän noi sitte on iha loistavat! :0 mut no joo no jos oli muutenki niin tasokasta nii ymmärrän toisaalt, mut silti kyl noista pisteist pitää olla ylpee 8))

      Poista