torstai 17. toukokuuta 2012

Enään noin viikko!

n.2kk
yhy täs oon ootellu jo kauan, ja enään on melkein viikko jäljellä!
eihän sitä ruinattukkaan kun about 2-3 viikkoa :D
Eli siis Buca kotituu! :3
Isabella uros kääpiöluppa, jonka kanssa tullaan harrastamaan ainakin näyttelyitä :) Ja jos esteistä innostuu, niin miksei niitäkin sitten. Buca tulee sijotukseen, ja kasvattaja saa sitten käytellä sitä halutessaan. :3 Buca tulee 26.5 Pirkanmaan nakertajien kevätnäyttelystä, johon tosiaan on enään noin viikko.

Mä ite oon aina kuolannu isabella luppien perään, oli sitten kuvioo tai ei. Lupat on ollu aina lähellä sydäntä, ja oon aatellu tosi pienmuotosta kasvatusta kun muuttasin omilleni.

5vk 1pv

Bucan isä, Aamorin Lucky Luke on saanu parhaimmillaan umlista 93,5p . Ja emä, Trollsländans Decibel on saanu 93p :3

Mä en kyl oikeesti millään malta odottaa ensviikkoon! Menis vaan aika nopeempaa<3 Oikeen unelmien kani!<3 Se varmaan on tosi pieni :'D

Ja ainiin! Buca menee lauantaina Kotkaan pettiin 8) Saas nähä mitkä pisteet poika repäsee, kun on saanu jo kerran 93p ja lkv1! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti