maanantai 30. heinäkuuta 2012

oiuytrdesfghjk



Papal oli samppei! :3




MOI
olin koko viikonlopun Pirkkalas kaverin kans sen iskällä! :D Oli kivaa aa aa! Ja uitiin paljon ja syötiin bonbon-tikkareita! 8) Niihin meni reilusti yli 7e ja siis kappale maksaa 0,25e XD ups.. No! Eipä haittaa.. Kauhee ylisyöny olo nyt kun ei me sielä sillee syöty kun oltii kokoajan melkei liikenteessä. Lauantaina tuli pari kaverii sin kans kattomaa meit! Melo Nokialta Pirkkalaa iha vaa meidä takii<3 Teki kyl iloseks :D Mentii sit niide kans uimaa (ylläri) ja mentiin kaverin mummun pyörällä jolla pääsee YLILUJAA >:3 Mentii alamäis varmaa ainki 40km/h! :'D Kotiopäin alamäkee mennessä menin varmaa samaa vauhtii mitä me mentii sil ylämäkee :| Kamera ei ollu mukana, koska turhaan se sielä olis ollukaan. Enne viikoloppuu en ny muista mikä päivä mut anyway käytiin kans soutamas :D Käytiin Tuulistossa ja jossain toisessa mis oli lampoja.

Höäää mää oon tehny niin paljo juttui ja en ees muista mitä kaikkee! Olin papalla Kullaas ja käytii samal reissul sit YYTERISSÄ uimassa kun oli siin lähellä :D Siel oli varmaa kaks kertaa mun kokoset aallot! 8D

Eile (tänä) yöl ukkosti ihan sikana :| Oli kiva sellanen valoshow! :D Lauantaiyön kans ukkosti mut oltii siel pirkkalas kattomas ulos ikkunast ja kamera OLI KOTONA_ joten korjasin sen asian sitte viimekerral ja sain 5 kuvaa salamasta! Kohisee tosin aivan sanoko miten paljon koska iso 1600 :|||||||
Perkele noiden kuvien kanssa saatana >:CCCCC tapan kaikki kohta

2 kommenttia:

  1. nojoo pienemmäl isol tuski saa pimeellä kuvaa, mua vitutti just kyseine asia eile ku koitettii ottaa salamasta kuvaa D:

    VastaaPoista
  2. mm :| Mut hei! Mä keksin miten saa tollasii! Välähtää pari kertaa sillee tiheesee ja sit painat laukasinta ja tadaa, samaan aikaan iskee salama! :D

    VastaaPoista